De eerste Open Coffee Schiedam van 2016 krijgt een andere invulling dan u van ons gewend bent. We zijn op woensdag 27 januari te gast bij Monuta Schiedam voor een avondbijeenkomst, waarbij u een presentatie kunt verwachten en een (mini)beurs.
Locatie
Monuta Schiedam
Burgemeester Honnerlage Gretelaan 377
3118BA Schiedam
Datum / tijd
Woensdag 27 januari 2016, 19:00 – 22:00 uur
Planning
19.00 uur Ontvangst met koffie / thee
20.00 uur Welkomstwoord John Smits & Miranda de Krijger
20.10 uur Presentatie verzorgd door Hans Bleijerveld (Directeur Monuta TBU, oa verantwoordelijk voor de organisatie rondom de MH17 en uitvaarten van het koninklijk huis) & Burgemeester Cor Lamers
20.30 uur Gelegenheid om vragen te stellen
21.00 uur Napraten onder het genot van een hapje en een drankje
22.00 uur Einde bijeenkomst
Gedurende de gehele avond zal er een mini-beurs te bezoeken zijn, waar diverse lokale ondernemers zich presenteren, zoals:
Monuta
Monuta Schiedam heeft een prachtig uitvaartcentrum aan de Burgemeester Honnerlage Gretelaan met 3 rouwkamers, een 24 uur kamer en een grote aula annex koffiekamer.
Monuta heeft ruime ervaring in het regelen en verzorgen van uitvaarten, volgens de meest uiteenlopende wensen. De dienstverlening van Monuta kenmerkt zich door: enorme betrokkenheid en persoonlijke benadering. Maar zo zijn zij er ook voor de mensen in voor en nazorg.
Tijdens de bijeenkomst zijn alle ruimten (die voor deze gelegenheid vrij worden gehouden) te bezichtigen en indien gewenst wordt er persoonlijk uitleg gegeven.
Route
Klik op “route naar” voor uw persoonlijke routebeschrijving:
Parkeren
Parkeren kunt u gratis op het terrein en/of de nabije omgeving.
Kosten?
Toegang inclusief consumpties is gratis, wel vragen wij u zich van te voren aan te melden, zodat we rekening kunnen houden met uw komst.
“Promotie”
Het is uiteraard toegestaan uw product en/of dienst persoonlijk te promoten. Het is echter NIET de bedoeling om (strooi)-folders, displays, etc. uit te stallen, indien u uw product of dienst wil promoten doet u dat in overleg met de organisator.
Blijf verder op de hoogte via deze website, Twitter, de LinkedIn-group en/of Facebook.